Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 11 januari 2009

No no no

Kan någon snälla påminna mig om varför jag inte dricker!?! Nästa gång ni ser mig med ett glas i handen, ta det ifrån mig...
Fyllde år igår, hade fest hemma hos mig, första gången sen början av september som jag drack...två flaskor vodka avverkades, behöver jag säga mer? Mår inte speciellt bra idag.
Somnade runt halv sex, vaknade kl åtta och gjorde en tsunami inne på toa... gick o la mig, vaknade igen någon timme senare, dags för tsunami nr 2... Nu har jag spytt 3 gånger, ber till the lord almighty att det inte blir nåt mer...
Allt jag tänker just nu är, varför, varför gav jag bort min sista alvedon igår?

För övrigt så är jag väldigt lycklig! Blev så glad igår över att ha alla mina vänner samlade hemma hos mig, jag har verkligen fina vänner. Några av dom som va hos mig igår, känner jag inte sådär jättebra, men dom är verkligen bra personer. Jag tycker om att vara med positiva personer, folk som inte ser allt som ett problem. Negativa personer går fetingbort.

Fick singstar ABBA i present, hade önskat mig den och jag blev så otroligt glad när jag fick den.
Bästa presenten, tack!!!

Inga kommentarer: