Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 17 januari 2009

Igår var jag hemma hos Tammi.
Patti kom över, så vi tre låg i soffan och kollade på film, mysigt! Älskar att umgås med mina systrar. Jag käkade så himla mycket onyttigt igår, så när jag kom hem så trodde jag helt seriöst att jag skulle kräkas.
Idag ska jag hem till min kära vän Josefin, ska fira henne, eftersom hon har tagit sin sjuksköterske-examen.
Senare på kvällen så ska jag träffa Sara och Mirjam. Vi ska laga mat, snacka och bara myyyysa!!! Har nog ganska mycket att prata om.
F.ö så var det inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara att träffa vissa personer på jobbet igen. Eller jo, det var det. Eller så gjorde jag bara en för stor grej av det hela.

Om jag får som jag vill (och tror) så kommer min fina systerdotter att födas imorgon.
Nathalie tror att hon kommer på måndag och Shakho har sagt tisdag.
Vi får se hur det blir, men hursomhelst så är jag säker på att hon kommer vara här inom 1 vecka. Någon som tror något annat? Vad Tammi tror räknas inte...

Just det, Linnea... F.Y.I så vann jag första gången, andra gången LÄT jag henne vinna...

Inga kommentarer: