Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 18 januari 2009

hmmm

Oroa er inte kära vänner, jag överdrev en aning i mitt förra inlägg. Nej, jag ska inte supa mig så full att jag glömmer mitt namn.
Jag överdrev inte när jag sa att jag är ledsen, för jag är verkligen så otroligt ledsen.

Om jag har en blåtira imorgon, så är det inte för att jag har fått en smocka av min fantasi-boyfriend, utan jag gick in i en dörr (återigen något jag lärt mig att man ska säga från filmer). Nej, men den här gången är det sant. Skulle gå på toa och orkade inte tända i hallen, såg inte att toadörren stod öppen, kollade bak efter Puma som höll på med något, vände mig om och pang!!!
Det gjorde ont! Sen skämdes jag, för att jag var så dum, så jag började grina. Nu sitter jag här i soffan och har ont. Tur att jag hade glasögon på mig, annars skulle jag nog varit blind nu.

Inga kommentarer: