Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 7 november 2008

vänskap

Idag sov jag läääänge! Vaknade för 40 minuter sen, känner mig helt utvilad. Ligger fortfarande kvar i sängen och har ingen som helst tanke på att stiga upp.Lite senare kommer min älskade vän Delci förbi, har inte träffat henne sen i somras. Så vi har lite att ta igen.
Har saknat henne så otroligt mycket, vi har varit bästa kompisar sen vi var 12 år och våran vänskap går inte ens att beskriva i ord.
Måste till ICA och köpa lite fika, jag orkar nog inte baka något själv idag.Börjar känna att det är dags att åka tillbaka till USA. Har sån stor lust att åka dit igen. Nästa gång blir det nog L.A eller Miami.
Ska skriva dagens +&- redan nu...

- Att H&M skickar ut sin fina katalog just nu, när jag absolut inte får köpa något.

+Att jag beställde en jättefin kjol, underkläder och skor från H&Ms nya katalog.

Inga kommentarer: