Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 3 november 2008

trött

Jag är så trött just nu,så jag håller på att somna. Har varit ute hela dagen. Började med att åka till Ikea, heaven on earth, Köpte ett täcke till nya sängen och påslakan. Mamma och jag var där i 3 timmar, då var det ändå ett kort besök.
Åkte hem till nya lägenheten, tog en dusch och ställde iordning lite grejer.
Fick ett samtal från Ikea, tydligen så hade kassörskan glömt att registrera min betalning, så sängen, som dom skulle leverera imorgon,var inte betald.
Så imorgon måste jag till Ikea IGEN och bråka med dom. Förhoppningsvis så får jag sängen den här månaden... suck... att det alltid ska vara problem.
Sen bar det ner på stan, där träffade jag Sarah, Josefin och Tammi. Vi åt middag på Thai Village, maten där var supergod.Nej, jag tror jag måste sova nu, är alldeles för trött.God Natt

Inga kommentarer: