Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 25 oktober 2008

Jag är inte den som lyssnar på mainstream, det som spelas sönder på radio, det som är"inne" att lyssna på JUST NU. Men jag kan inte låta bli att älska Ne-yo.
Ända sen han släppte"so sick", som jag f.ö lyssnade på ett halvår innan alla andra, så har hanvarit något av en gud för mig. Han skriver och sjunger otroligt bra.
Förra året var Jason Mraz-I'm yours en stor favorit, än en gång så lyssnade jag på den innanalla andra. Efter varje bortamatch sommaren -07, så lyssnade jag på den låten när jag var påväg hem,det var livet,en lyckad natt och en promenad i solen innan folket började vistas ute.Den låten blev snabbt den mest spelade låten på min ipod. Sen började den spelas på radio,vart man än gick så spelades den jäkla låten. FAN för radio, fan för människor som förstör låtar genom att spela sönder dom.

Jag har en vän, som alltid förser mig med det senaste inom hip hop och rnb, får alltid dom senaste låtarna innan alla andra. Nu har jag och vännen inte pratat på över en månad,jag behöver en rejäl uppdatering i min ipod. Har försökt vidga mina vyer och vara lite öppen för ny musik, det gick inte så bra. Tack Jimmy,men jag tror jag fortsätter med det jag kan bäst, RnB.Nu är det helg, dags att sätta på mina dancing shoes... imorgon blir det utgång

Inga kommentarer: