Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 29 oktober 2008

Idag har jag haft en väldigt dålig dag. Vaknade med feber, kände att jag var tvungen att ta tag i packandet (flyttar om några dagar), det gick väl sådär. Får fortsätta imorgon.
När jag är sjuk, så vill jag bara lyssna på musik som får mig att må sämre, som kärlekslåtar. Idag kände jag att jag inte ville ligga i sängen och tycka synd om mig själv, så jag cyklade hem till mamma, så hon fick tycka synd om mig.
Det var så himla mysigt att ligga i soffan och bli omhändertagen.
Åtminstone tills min lillasyster kom hem, jag hade glömt att fjortisar inte kan ha en normal samtalston, utan måste alltid prata liiiiiite högre än alla andra.
Sen satte hon sig vid datorn och jag tror att hon testade hur hårt man kunde trycka på tangenterna innan dom gick sönder och hur högt hon kunde lyssna på musik innan trumhinnorna sprack.
Föreställ er eran värsta bakisdag och en granne som borrar i väggen, ungefär så kändes det för mig.

Jag är helt galen i T.I's nya skiva "Paper Trail", speciellt låten "Every chance I get". Ska alltid mima till den när jag cyklar till jobbet, tills jag kommer på att folk faktiskt kan se mig.

T.I och Raphael Saadiq är mina två favoriter nu. Nu väntar jag bara på att Jay-Z ska släppa sitt senaste album, sen är lyckan total

Inga kommentarer: