Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 26 januari 2008

Köra, rida och nakenbada

I tisdags så träffade vi Chiles president. Hon va jättegullig, vi tog kort med henne, så jag har bildbevis. Det är verkligen coolt att ett land som chile styrs av en kvinna.
På kvällen åkte vi till Laguna Acuelo, det va så jäkla fint där, huset var superlyxigt,poolen va lyxig, allt va lyxigt!
Rummet som vi sov i var hur stort som helst och hade egen toalett, badrummet var nog större än en etta i uppsala.

Vi slappade vid poolen,badade, lyssnade på reggae och Juan Luis Guerra,kunde det bli bättre? Jo,det kunde det, för rätt som det var så ställde sig Tammi bakom baren,som låg i poolen, och hällde upp pisco sour.
Efter dagens simtur så var det dags att hämta hästarna och ta en liten ridtur runt lagunen. Jag tyckte jag var bäst där jag satt på min häst,tills den började gallopera,då var det inte kul längre,så jag vände hem och satte mig och grinade på gräsmattan. Tills tammi kom med en pisco sour,då blev jag glad igen.

Vi grillade och käkade som fan.

Igår kväll bestämde vi tjejer,Tammi,Marri,Tati, Amanda och jag, för att det skulle vara skönt med ett litet dopp in the nude. Så vi slängde av oss kläderna och hoppade i..Ingen vacker syn kan jag säga, men det var jäkligt kul.

Har börjat övningsköra också, jag är jätteduktig på att köra.. :)

Nej,nu tjatar alla på mig,vi ska åka till parque arauco och shoppa lite.





Inga kommentarer: