Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 11 januari 2008

Födelsedag

Igar fyllde jag ár! Hade sá himla roligt! Vi ákte till fantasilandia och var dar hela dagen. Vi gick in i spokhuset, det va sa himla laskigt! Robban skrek som en tjej, vi holl pa att do av skratt!

Sen pa kvallen gick vi ut o kakade med tio david och hans familj och gammelmormor,som inte har gatt ut pa 5 ar och sa alla vi saklart. Sa trevligt som jag hade igar har jag inte haft pa lange. Det va kul, for att helt plotsligt kom kyparen upp med en tarta,sa att alla skulle sjunga och jag trodde saklart att det var for mig,men det va det inte! Sen kom dom med en till tarta o sjong,dom gick mot vart bord,men nej nej, den tartan va till killen bakom mig. Till slut sa kom dom till mig och stallde mig upp och alla i restaurangen sjong for mig. Snacka om att jag blev rod i ansiktet. hahaha...

Nar vi va i valparaiso, sa gick vi till huset dar pablo neruda bodde. Det var sa otroligt vackert, nar man stod i hans tradgard,sa glomde man allt annat. underbart!

I onsdags gick vi ut med felipe. Han ar bast!! vi va o kollade pa ett band, drack skitmycket, spriten ar hur billig som helst har.

Vi akte ut pa landet i helgen, till ett jattestort hus och solade o badade i poolen..hur skont som helst.

Nu i helgen ska vi antligen till playan!




Inga kommentarer: